پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215614
بهترين ساعت روز براي ورزش کردن چه زماني است؟
تاریخ انتشار : 1395/05/04 19:18:59
نمایش : 1000
افراد شاغل مجبورند ساعت ورزش خود را به صبح زود يا ساعات پاياني روز منتقل کنند. آيا بدن در اين ساعت‌ها آماده‌ي ورزش است؟
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، صبح زود زمان نامناسبي براي ورزش نيست اما با توجه به اين‌که بدن اصطلاحا هنوز به طور کامل از خواب بيدار نشده، توصيه مي‌شود ورزش به ساعت ديگري منتقل شود.

بهترين گزينه: ورزش بر اساس ساعت دروني بدن است . بدن ما فعاليت‌هاي خود را بر اساس ساعت دروني خود تنظيم مي‌کند. آمادگي براي ورزش هم از اين قاعده مستثني نيست. صبح زود زمان نامناسبي براي ورزش نيست اما با توجه به اين‌که بدن اصطلاحا هنوز به طور کامل از خواب بيدار نشده، توصيه مي‌شود ورزش به ساعت ديگري منتقل شود.

پيش از ظهر بهترين زمان براي ورزش‌هاي استقامتي است؛

دويدن

ايروبيک

ورزش روي تردميل

البته به شرط اين‌که صبحانه مفصلي سرو نشده باشد. هرچند معده در هنگام ورزش نبايد خالي هم باشد. هنگام ظهر بدن دست‌کم به دو ساعت زمان نياز دارد تا غذا را هضم کند. ساعت ۱۶ تا ۱۹ زمان مناسبي براي ورزش است.به گفته‌ي دکتر اينگو فروبوزه از دانشگاه تربيت بدني آلمان، در اين برهه زماني قسمت‌هاي مختلف بدن با تمام توان کار مي‌کنند يا آمادگي آن را دارند. به همين دليل در اين ساعات روز ورزش سنگين ساده‌تر به نظر مي‌رسد.

بعدازظهر تا عصر زمان مناسبي براي پرداختن به ورزش‌هاي قدرتي، ورزش‌هاي استقامتي سنگين يا ورزش‌هايي است که نياز به تمرکز روي تکنيک دارند؛

تنيس

ورزش‌هاي رزمي

اين روند تا حدود ساعت ۲۰ که بدن رفته رفته آماده خواب مي‌شود، مي‌تواند ادامه يابد.

جام جم آنلاين

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html